domingo, 29 de marzo de 2015

Amor de Sol




L'únic que sé
es que et puc regalar
la immensitat d'aquest cor
que batega més ràpid des de que no està sol
la primavera ha sortit per aquest balcó
omplint de la teva olor tot el meu món

les olors mai s'obliden 
ni tampoc podré oblidar aquest somriure
que em dóna la llum de la vida
que m'eclipsa i em fa vibrar
fins a límits que no puc ni podré imaginar

i si penses que tot ja ha estat creat
si creus que l'amor ja tantes vegades ha pogut arribar
fluixet et confessaré que aquest cop tot és nou per a mi
ni paraules faran falta per poder sentir
que vull viure amb tu el que mai ha estat escrit

i ni m'importa el temps que estaràs al meu costat
i ja saps que quan vulguis pots marxar..
però avui queda't aquí per poder-te tenir ben a dins
i és que passi el que passi, per a mi això ja és infinit
estiguis o no estiguis aquí..

però si em deixes triar, 
m'agradaria poder compartir tantes coses al teu costat..
poder-te mirar, poder-nos seguir eclipsant..
fins que el sol i la lluna vulguin seguir-se il·luminant
creant nous mons al seu voltant amb aquest amor 
que tant de bo que no pari de girar.. 



No hay comentarios:

Publicar un comentario